
Informatie voor media
De 4Daagse is altijd al een heel mediageniek evenement gebleken. Elk jaar opnieuw staat de 4Daagse volop in de belangstelling. Onder meer Omroep Gelderland, Hart van Nederland, De Gelderlander, De Telegraaf, RTL Boulevard, EditieNL, Qmusic, NPO Radio 2, NPO Radio 5, Qmusic en uiteraard KRO-NCRV met 'Het gevoel van de Vierdaagse' brengen enthousiast verslag uit van The Walk of the World. Kom jij ook verslag doen van ons evenement?
Accreditatie
Mediavertegenwoordigers kunnen voorafgaand aan de 4Daagse online accreditatie aanvragen. Met een accreditatie ontvang je als eerste onze persberichten en kunnen we je in contact brengen met onze deelnemers die ‘In the spotlight’ staan.
In the spotlight
Wandelaars die meedoen aan de 4Daagse, leveren een echte topprestatie. De één doet het om zichzelf uit te dagen, de ander loopt voor een goed doel of een andere bijzondere reden. Op onze website tref je een aantal van deze deelnemers die wij in 2025 in de 'Spotlight' hebben gezet.
Partners en sponsoren
Wil je meer weten over onze partners en sponsoren? Op deze pagina tref je ze allemaal.
Beeld of logo nodig?
Voor foto's van de 4Daagse kun je terecht in onze persmap. De foto's zijn rechtenvrij te gebruiken met (indien mogelijk) naamsvermelding van de fotograaf.
Download hier het logo van de 4Daagse. Neem voor gebruik altijd contact op via communicatie@4daagse.nl.
Feiten en cijfers
Op deze pagina tref je diverse statistieken van afgelopen edities. Een overzicht van alle persberichten vind je hier.
Verder tref je in het hoofdmenu op onze website tal van informatie over het evenement, zoals routes, afstanden, reglementen, maar ook historie en achtergronden van onze organisatie.
Heb je een vraag?
Mail dan naar Babs Rijke, woordvoerder Stichting DE 4DAAGSE.