Hoe kunnen we je helpen?

Om het je makkelijk te maken, hebben wij veel vragen al voor je beantwoord! Onze zoekfunctie is de snelste manier om antwoord te krijgen. Vragen over bijvoorbeeld inschrijven, loten en betalen vind je bij 'Meer info' op elke pagina. Kijk ook eens bij de 'Veelgestelde vragen' onderaan deze pagina.

Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je ons per e-mail of telefonisch bereiken. Vermeld (indien bekend) je registratienummer als je contact met ons opneemt. Zo kunnen wij al je gegevens en deelnames in de loop der jaren in één opslag zien en je nog beter te woord staan.

Veelgestelde vragen

Kies een onderwerp:

Wanneer je voor de eerste keer inschrijft voor de 4Daagse, krijg je een uniek en persoonlijk registratienummer toegewezen dat aan jouw naam en overige gegevens gekoppeld wordt. Dit registratienummer bestaat uit maximaal 6 cijfers. Wanneer dit registratienummer je niet bekend is, kun je dit zelf opvragen via Mijn 4Daagse. Bewaar dit nummer en gebruik het bij inschrijving of als je contact met ons opneemt. Zo kunnen wij al je gegevens en deelnames in de loop der jaren in één opslag zien en je beter te woord staan.

Er worden geen loopnummers meer aangemaakt. In het verleden werd het loopnummer gebruikt voor de indeling in registratiebureaus, later ook als inlognummer voor de 4Daagse-app. De indeling in registratiebureaus is sinds 2017 niet meer aan het loopnummer gekoppeld en ook voor de huidige 4Daagse-app wordt geen gebruik gemaakt van het loopnummer.

We zijn het gehele jaar per e-mail te bereiken: info@4daagse.nl. Gedurende de inschrijfperiode is de Servicedesk op werkdagen tussen 13.00 uur en 16.30 uur telefonisch bereikbaar.

Als je ooit eerder succesvol hebt deelgenomen aan de 4Daagse, en deze deelname staat niet in onze digitale administratie, dan kunnen we dit opzoeken in ons archief. Onze archivaris zoekt graag voor je uit welke beloning je destijds ontvangen hebt, zodat je bij de volgende succesvolle deelname de juiste beloning ontvangt. Je kunt schriftelijk (per e-mail of post) contact opnemen met de Servicedesk onder vermelding van ‘eerdere deelname'. Je ontvangt dan van ons een vragenlijst waarmee we het archiefonderzoek kunnen uitvoeren. Als je - volgens jou onterecht - ingeschreven staat voor beloning 1 en er een kans bestaat dat je daarom deelneemt aan een eventuele loting, kun je contact opnemen met de Servicedesk voor een archiefonderzoek. Als je aanvraag uiterlijk 13 maart binnen is, kunnen we deze tijdig - voor de loting - in behandeling nemen.

Wanneer je Mijn 4Daagse opent, zie je onder in beeld een witte button met in het rood de tekst 'Wachtwoord vergeten?'. Als je deze aanklikt, kun je je registratienummer, geboortedatum en e-mailadres invullen. Als de door jou ingevulde gegevens corresponderen met onze administratie, ontvang je binnen enkele minuten automatisch een e-mail met daarin een link waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Als je via de link in de inschrijfmodule of Mijn 4Daagse een wachtwoord hebt opgevraagd, duurt het maximaal enkele minuten voordat je automatisch een e-mail. Als je deze niet ontvangt, raden we je aan om in je postvak bij het mapje 'ongewenste mail' of 'spam' te kijken. Kun je daar de e-mail niet vinden, neem dan contact op met de Servicedesk. Er kan dan gekeken worden of je e-mailadres wel overeenkomt met het e-mailadres dat in onze administratie staat.

Je kunt alleen inloggen met het meest recent gewijzigde wachtwoord. Dit wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 karakters, waarvan minstens 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 leesteken. Heb je geprobeerd in te loggen met het meest recente wachtwoord, let dan op eventuele tekens en hoofdletters in het wachtwoord. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig. Controleer of wellicht de 'Caps Lock' aanstaat of probeer in te loggen via een andere browser of computer.

In Mijn 4Daagse kun je de door ons geregistreerde laatst behaalde beloning terugvinden. Als deze niet overeenkomt met de beloning die je voor het laatst behaald heeft, kun je schriftelijk (per e-mail of post) contact opnemen met de Servicedesk onder vermelding van 'eerdere deelname'. je vraag wordt - met uitzondering tijdens de 4Daagseweek - in behandeling genomen. Aanvragen die t/m 30 juni ingediend zijn, kunnen we nog verwerken voor aanvang van de 4Daagse.

De 4Daagse wordt grotendeels door vrijwilligers georganiseerd. Voorafgaand aan en tijdens de 4Daagse zijn honderden vrijwilligers actief. Op de pagina Vrijwilligers vind je meer informatie.

Mocht je ons een brief willen sturen, gebruik dan het volgende adres:
Postbus 1296 6501 BG Nijmegen

Ben je een 4Daagsekruis of cijfertje kwijtgeraakt of wil je toch nog graag een certificaat ontvangen van een eerdere deelname? Stuur dan een e-mail naar onze Servicedesk. Als we vast hebben kunnen stellen dat je inderdaad recht hebt op de beloning, laten wij je weten welk bedrag je aan ons kan overmaken. Het bedrag verschilt namelijk per type beloning. Het nabestellen van een certificaat kost € 17,50. Het is alleen mogelijk om certificaten na te bestellen van de 4Daagse 2008 of later.

Stuur ons een bericht!

Gebruik onze zoekfunctie om antwoord te krijgen op jouw vraag. Staat deze er niet tussen? Vul dan dit contactformulier in.

Aftellen tot de 105ᵈᵉ editie van de 4Daagse