Hoe kunnen we je helpen?

Wij zijn het hele jaar door te bereiken via e-mail. Zodra de inschrijfperiode voor de volgende editie van de 4Daagse weer van start gaat, kun je ons ook bellen. Vermeld (indien bekend) je registratienummer als je contact met ons opneemt. Zo kunnen wij al je gegevens en deelnames in de loop der jaren in één opslag zien en je nog beter te woord staan.

Stuur een
e-mail

Voor al je vragen over de 4Daagse: mail info@4daagse.nl. We helpen je graag.

Telefonisch
contact

Zodra de inschrijfperiode van start gaat, kun je ons weer bellen.

Veelgestelde
vragen

Wat wil jij weten over de 4Daagse? Scroll naar beneden voor alle FAQ’s.

Veelgestelde vragen

Kies een onderwerp:

Mijn 4Daagse is een online omgeving waarin elke deelnemer zijn of haar persoonlijke gegevens kan bekijken of wijzigen. Let op: in Mijn 4Daagse kan je niet inschrijven voor de 4Daagse. Inschrijven doe je via onze online inschrijfmodule. Deze is gedurende de inschrijfperiode te bereiken via deze website.

De 4Daagse start altijd op de derde dinsdag in de maand juli. De 104de 4Daagse vindt in 2022 plaats van 19 t/m 22 juli. Zodra er meer bekend is over de inschrijving en reglementen voor de volgende editie van de 4Daagse, laten we het je weten!

Inschrijven voor de 4Daagse doe je online. Tijdens de inschrijfperiode vind je op deze website een link naar de inschrijfmodule. We laten je ruim van tevoren weten wanneer de inschrijving opent en hoe de inschrijfprocedure eruit zal gaan zien. Als er meer bekend is over de inschrijving voor de 4Daagse in 2022, dan vind je daarover alle informatie op de pagina Meedoen.

Deelnemers die in 2020 stonden ingeschreven en hebben betaald, blijven verzekerd van deelname bij de eerstvolgende editie van de 4Daagse. Verdere informatie over inschrijving en reglementen voor de editie van 2022 is nog niet bekend, daar komen we te zijner tijd op terug.

Wanneer je voor de eerste keer inschrijft voor de 4Daagse, krijg je een uniek en persoonlijk registratienummer toegewezen dat aan jouw naam en overige gegevens gekoppeld wordt. Dit registratienummer bestaat uit maximaal 6 cijfers. Wanneer dit registratienummer je niet bekend is, kun je dit zelf opvragen via Mijn 4Daagse. Bewaar dit nummer en gebruik het bij inschrijving of als je contact met ons opneemt. Zo kunnen wij al je gegevens en deelnames in de loop der jaren in één opslag zien en je beter te woord staan.

Er worden geen loopnummers meer aangemaakt. In het verleden werd het loopnummer gebruikt voor de indeling in registratiebureaus, later ook als inlognummer voor de 4Daagse-app. De indeling in registratiebureaus is sinds 2017 niet meer aan het loopnummer gekoppeld en ook voor de huidige 4Daagse-app wordt geen gebruik gemaakt van het loopnummer.

Wil je je adres, e-mailadres of telefoonnummer wijzigen? Je kunt dit zelf doen in Mijn 4Daagse.
Wil je je naam. geslacht of geboortedatum aanpassen? Stuur dan een e-mail naar de Centrale Administratie.

We zijn het gehele jaar per e-mail te bereiken: info@4daagse.nl. Gedurende de inschrijfperiode is de Centrale Administratie op werkdagen tussen 13.00 uur en 16.30 uur telefonisch bereikbaar.

Als je ooit eerder succesvol hebt deelgenomen aan de 4Daagse, en deze deelname staat niet in onze digitale administratie, dan kunnen we dit opzoeken in ons archief. Onze archivaris zoekt graag voor je uit welke beloning je destijds ontvangen hebt, zodat je bij de volgende succesvolle deelname de juiste beloning ontvangt. Je kunt schriftelijk (per e-mail of post) contact opnemen met de Centrale Administratie onder vermelding van ‘eerdere deelname'. Je ontvangt dan van ons een vragenlijst waarmee we het archiefonderzoek kunnen uitvoeren. Als je - volgens jou onterecht - ingeschreven staat voor beloning 1 en er een kans bestaat dat je daarom deelneemt aan een eventuele loting, kun je contact opnemen met de Centrale Administratie voor een archiefonderzoek. Als je aanvraag uiterlijk 13 maart binnen is, kunnen we deze tijdig - voor de loting - in behandeling nemen.

Wanneer je Mijn 4Daagse opent, zie je onder in beeld een witte button met in het rood de tekst 'Wachtwoord vergeten?'. Als je deze aanklikt, kun je je registratienummer, geboortedatum en e-mailadres invullen. Als de door jou ingevulde gegevens corresponderen met onze administratie, ontvang je binnen enkele minuten automatisch een e-mail met daarin een link waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Als je via de link in de inschrijfmodule of Mijn 4Daagse een wachtwoord hebt opgevraagd, duurt het maximaal enkele minuten voordat je automatisch een e-mail. Als je deze niet ontvangt, raden we je aan om in je postvak bij het mapje 'ongewenste mail' of 'spam' te kijken. Kun je daar de e-mail niet vinden, neem dan contact op met de Centrale Administratie. Er kan dan gekeken worden of je e-mailadres wel overeenkomt met het e-mailadres dat in onze administratie staat.

Je kunt alleen inloggen met het meest recent gewijzigde wachtwoord. Dit wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 karakters, waarvan minstens 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 leesteken. Heb je geprobeerd in te loggen met het meest recente wachtwoord, let dan op eventuele tekens en hoofdletters in het wachtwoord. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig. Controleer of wellicht de 'Caps Lock' aanstaat of probeer in te loggen via een andere browser of computer.

In Mijn 4Daagse kun je de door ons geregistreerde laatst behaalde beloning terugvinden. Als deze niet overeenkomt met de beloning die je voor het laatst behaald heeft, kun je schriftelijk (per e-mail of post) contact opnemen met de Centrale Administratie onder vermelding van 'eerdere deelname'. je vraag wordt - met uitzondering tijdens de 4Daagseweek - in behandeling genomen. Aanvragen die t/m 30 juni ingediend zijn, kunnen we nog verwerken voor aanvang van de 4Daagse.

De 4Daagse wordt grotendeels door vrijwilligers georganiseerd. Voorafgaand aan en tijdens de 4Daagse zijn honderden vrijwilligers actief. Op de pagina Vrijwilligers vind je meer informatie.

Stuur ons een bericht!

Aftellen tot de 104ᵈᵉ editie van de 4Daagse