Het verhaal van Dirk
Dirk Schaffrath, eigenaar-directeur van hoofdsponsor LOWA Benelux, vond het mind blowing wat hem en zijn team in Nijmegen overkwam.
Plezier brengen
Dirk: "Onvoorstelbaar. Dat enorme positivisme, van iederéén: wandelaars, de organisatie, klanten die we hier hadden uitgenodigd en die met een big smile rondliepen. Mensen die naar onze stand kwamen om te vertellen dat ze al twintig jaar op LOWA’s lopen, zelfs de Himalaya ermee hebben beklommen." Dat het aanpoten was voor hem en zijn team is een understatement. De stand puilde uit op de zondag en maandag voorafgaand aan de mars. Ook de dagen erna was de aanloop enorm. "Ja, we hebben goed verkocht de afgelopen dagen, maar daar ging het ons niet om. We wilden plezier brengen, het merk LOWA uitdragen."
Missie geslaagd
Je kunt wel stellen dat dat is gelukt. Een van zijn hoogtepunten van de 4Daagse? Het moment waarop de hele Wedren op het door Wipneus & Pim ingezette ‘Lola’ van The Kinks, ‘LOWA’ scandeerde. "Potverdikkie, kippenvel. Missie geslaagd."